ethiopie2019.reismee.nl

Ceremonie ‘s avonds op 5 januari.

Reacties

Reacties

Alisha Strok

Mooie foto

Kees Smetsers

Kom jij niet ogen tekort met al die mooie mensen om je heen ? Knap hoe jij in de opwinding van een gebeurtenis als dit er toch in slaagt de rust in het,gelaat van een gelovige vast te leggen.. wat zou ik mij graag in het gevoelsleven van deze man verplaatsen. Hoe beleeft hij het leven ? Wat betekent het geloof echt voor hem ? Handelt hij in zijn dagelijkse leven ook uit liefde ? Heeft hij respect voor zijn vrouw en behandelt hij haar als zijn gelijke ? Hoe kunnen gelovige mensen in Afrika en veel andere continenten vrouwen zo onderdrukken ? Hoe kunnen er culturen bestaat waarin gelovige mannen hun kinderen verminken via besnijdenissen en andere verschrikkelijke tradities ?
Jouw foto's zijn prachtig en geven het leven van de mensen in dit land op een unieke manier weer.
Ik ben jou dankbaar dat je mij daarin last delen, waardoor ik weer even de tijd neem om stil te staan en na te denken over de essentie van het leven.
Op zo'n moment voel ik mij verbonden met jou en dat vind ik een van de mooiste elementen van het leven op deze aardvol.
Als je terug bent uit Afrika wil ik graag een keer met jou en je vrouw daarover praten.
Bedankt voor je foto's, het zijn kadootjes voor mij...

Jaap van der Sluis

Prachtige foto's Gerard, zowel van de mooie natuur, cultuur en het meest vallen de portretfoto's van Ethiopiers op; jong en oud , bezig met hun dagelijkse klussen, weet je ze mooi in beeld te brengen.
Deze reis gaat je nog veel ervaringen brengen, met misschien soms wat minder comfort maar de beleving telt, geniet ervan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!