ethiopie2019.reismee.nl

een week (??) radiostilte vanaf zaterdag

Zaterdag gaan we dan echt naar de primitieve stammen hier in het zuiden van Ethiopie. Daar zitten ook 2 nachten kamperen bij, maar ook de andere lodges of hoe je het wilt noemen, zijn zeer basic. Wifi kan ik dan ECHT vergeten. Dus dan volgt er een ‘radiostilte ‘ op mijn weblog van mogelijk een week lang. Kan iets meevallen, maar darna Bale mountains en dat is ook behoorlijk afgelegen. Het is niet anders. Ik ga wel verhalen schrijven, foto’s klaarzetten, maar dat kan ik gewoon niet plaatsen. Vraag hetr morgen nog wel even na bij de reisleider of het is zoals ik denk. Zefs hier in Arbe Minch , 500 km onder Addis Abeba, is de verbinding zeer matig.

Reacties

Reacties

Jan van Gils

Zal even wennen zijn : een week lang geen nieuws van Gerard !
Maar we houden het tegoed. Goede reis gewenst en ik kijk weer uit naar je belevenissen .

margot

Lieve Gerard, Natuurlijk zal ik je verhalen missen, maar weet dat ik het begrijp.
Ga het goed maken tijdens dit heel andere deel van je reis. !!
Wees voorzichtig en ik wens je een grote zak met geduld toe... dat zul je echt nodig hebben …
Lieve groeten en tot je verdere verhaal, Margot

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!