ethiopie2019.reismee.nl

Veel reacties

Aanmijn volgers,

Geweldig al die reacties op deze blog vanuit Ethiopie. Het is voor mij onmogelijk op al jullie reacties te antwoorden, maar ik probeer ze wel allemaal te lezen. Soms is dat zelfs al lastig in dit land, omdat goedwerkende wifi hier nog een hele uitdaging is. Dit is nog het beste deel van het land. Ik vrees dat vanaf ca 12 januari in het zuiden het nog moeilijker gaat worden. Blijf reageren! Dat geeft mij energie om deze blog zo goed mogelijk up to date te houden! Bedankt voor jullie reacties!


Reacties

Reacties

Arikus en Hanny

Het is prachtig om je te volgen op deze manier. Ik weet hoeveel werk het stiekum kost dus een klein berichtje is wel het minste wat we kunnen doen. Geniet lekker verder en we gaan het zien wanneer je weer een wifi draadje gevonden hebt!

Wim Bijl

Wat een geweldig reisverslag. Alsof ik zelf meereis. Super!! En ook nog oliebollen eten in Ethiopië. ? veel succes en plezier verder.

margot

Lieve Gerard,
het is fijn om jouw verslag te lezen !! Ga zo door, ook als het volgende week lastiger gaat worden....
Lieve groeten en fijne voortzetting van je reis !! Margot

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!