ethiopie2019.reismee.nl

Gelukkig nieuwjaar en afgelegen oord

Iedereen een gelukkig en gezond 2019 gewenst! Vanmiddag en morgen zitten we op 2750 meter hoogte in Debark in het Simiengebergte. Dat is redelijk afgelegen en er schijnt daar niet zo’n beste wifi te zijn. Waarschijnlijk dus 2 dagen stilte vanaf hier. Daarna op 3 januari nog een hele lange reisdag, dus tel er nog maar wat bij.

Adil

wat verborgen gebied wel mooi!

Kees Smetsers

Vanuit het Brabantse land wens ik jou en je geliefden veel liefde, gezondheid en geluk in het nieuwe jaar. Ik hoop dat al je reisplannen werkelijkheid worden.

Annie w.

Gerard voor jou ook de beste wensen voor het nieuwe jaar samen met Ingrid en nog heel veel reisgenot.

Tanja

Voor jou en Ingrid ook alle goeds voor een gezond en reislustig nieuw jaar. xxx

Paul

De allerbeste wensen voor jullie allemaal.

Arikus en Hanny

De allerbeste wensen en we zien het vervolg wel verschijnen

Robert & Prah

Beste Gerard, hartelijk dank voor de goede wensen rond de jaarwisseling. Zo ook wensen wij je, voorspoedig in het jaar 2019. Hartelijk dank voor de leuke verhalen en wensen verder fijne voortzetting van jouw ontdekkingsreis in Afrika.

Jeanne van Kampen

Gerard ook voor jou en Ingrid een mooi liefdevol en gezond 2019. Dat ernog maar vele mooie reizen mogen Volgen. Arnold en Jeanne

Marian

Dag Gerard, de beste wensen voor 2019 , ook voor Ingrid.
Ik reis met je mee hoor, geniet maar van alles wat ziet