ethiopie2019.reismee.nl

Wijziging in programma komende dagen

In Ethiopie is niets zeker totdat het zover is. Soms is dat fijn; soms niet. We hebben nu een plus en een min in het vooruitzicht. Voorlopig lijkt de + het te winnen van de -. Het komt maar een enkele keer voor dat een groep in Turmi (morgen en overmorgen) een zgn. Bulljump mee kan maken ( wat een bulljump inhoudt, komt later in mijn blog of je kunt het zelf googlen). Hoogstwaarschijnlijk (Ethiopie!) hebben we die morgen laat in de middag op 12 km van Turmi meldt onze gids ter plekke. Maar de premier van Ethiopie gaat met een groot gevolg naar Jinka (onze bestemming voor dinsdag en woensdag). Daardoor kunne we geen gebruikmaken van ons hotel in Jinka. We gaan nu daar Een nacht kamperen en een dag eerder door naar Yabello, maar leveren niets in op het programma. We kamperen in Turmi twee nachten. De voorzieningen daar zijn zeer primitief en dat is dan in Jinka niet anders. Voor de weblog betekent dat ik dat ik tot woensdag geen wifi heb. In Yabello mogelijk weer wel???

Reacties

Reacties

Annie w.

Hoi Gerard. Wij hebben die bulljump daar ook mee mogen maken. Zeer spectaculair, prachtige foto's kun je maken. Dat kamperen is daar echt afzien, er is helemaal niks. 's Nachts pikkedonker, geen toilet en geen douche. Maar je bent dan wel een ervaring rijker. Veel plezier de komende dagen. Groetjes

margot

Lieve Gerard,Ja, je bent in Etiopië of je bent er niet.....Improvisatie denk ik...
Ik denk dat het een hele ervaring gaat worden. Ik ga straks even kijken wat bulljump is...
Met het kamperen zal het even afzien zijn , ofschoon ik denk dat je door je vermoeidheid wel zult slapen.....
Ik ben zeer benieuwd naar je ervaringen !! Wees voorzichtig, je moet wel heel thuis komen hoor...
Lieve groeten, Margot

Bernadette

Hoi Gerard,
Doe je mee aan de bulljump of heb jij dat niet meer nodig? Ik ga uit van het laatste.....
Groet, Bernadette

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!